Kada neko kaže „sezona praznika“, ljudi obično misle na Dan zahvalnosti, Božić i Novu godinu. Uskrs ima mnogo potencijala, ali je postao doba godine kada marketinški napori propadaju. Srećom, ima dobrih marketinških ideja koje možete da iskoristite da biste poboljšali svoje kampanje tokom ove sezone koja nije iskorišćena. Za organizaciju promocije ipak se obratite i profesionalcima u agenciji perfectstep za pomoć.

Koje su Uskršnje promocije koje ne smete propustiti?
Svaki proizvod i brend ima svoju grupu pratilaca. Ako koristite marketing kako biste unapredili svoje poslovanje, onda su ovakve promocije veoma važne.
Organizujte virtuelni lov na Uskršnja jaja
Ako nemate prostora za lični lov na jaja, virtuelni je odlična alternativa. Jedan brend je to uradio prošle godine. Ovo im je omogućilo da zarade novac dok svojim klijentima stvaraju nezaboravno iskustvo. Koristili su svoju Facebook stranicu za lov, tako da se možete kladiti da su se njihov broj pratilaca i stopa angažovanja povećali. Možda su akcije u supermarketima marketinški trik, ali svakako nisu tako zabavne kao ovo.
Emitovanje sezonskih proizvoda
Možete lansirati nove proizvode sa temom Uskrsa kako biste svoju publiku uzbuđivali zbog predstojećeg praznika. Promovišite recepte, proizvode ili bilo šta u vezi sa Vašim poslovanjem na vašim platformama društvenih medija. Ako proizvodite čokoladu, ovo je jedinstvena prilika da pravite zeke i jaja od čokolade. Ovo su i trendovi u promocijama 2022.
Organizujte takmičenje za fotografije na društvenim mrežama
Svoje pratioce na društvenim mrežama možete naterati da se bolje angažuju sa vašim sadržajem tako što ćete organizovati takmičenje za fotografije na društvenim mrežama. Tvin Realti Group održala je foto konkurs i pozvala svoje pratioce na Instagramu da učestvuju. Zatim su objavili pobednike svog takmičenja na svom fidu. Sigurno će pomoći klijentima kada žele da znaju kako naći promocije i popuste u svakom trenutku.
Kreirajte iskačuće prozore koji privlače pažnju
Ulepšajte svoju veb stranicu za Uskršnje praznike kreiranjem tematskih iskačućih prozora. Iskačući prozori funkcionišu tako što prekidaju korisničko iskustvo, primoravajući ih da stupe u interakciju sa oglasom pre nego što nastave dalje. Iskačući prozori promovišu specijalnu prodaju dok je korisnik već angažovan na sajtu. Ovo omogućava kompaniji da podstakne prodaju određenih proizvoda. Ne samo da će ovo pomoći da vaša veb lokacija izgleda svečano, već će takođe podstaći angažovanje i povećati prodaju.
Aktivirajte publiku
I Vaši klijenti mogu učestvovati u promocijama i to i nesvesno. Možete ih pozvati da za Vas urade nešto što će Vam povećati prodaju i interesovanje.

Napravite video pozdrav
Slanje video pozdrava vašim klijentima omogućava vam da ojačate svoju vezu sa njima. Video već privlači pažnju i može značajno poboljšati vaše marketinške napore kao tip medija. U stvari, 54% potrošača je reklo da želi da vidi više video sadržaja od klasičnog flajera. Postoje šabloni su čak prilagodljivi u zavisnosti od glasa vašeg brenda i publike. Možete ih koristiti ili kreirati svoje video zapise koristeći prilično osnovnu opremu.
Poklonite poklone
Podstaknite klijente da troše više da bi dobili posebne poklone sa ograničenim vremenom. Ovo se može uraditi lično ili odmah dodati u digitalnu korpu. Saveti o tome kako da izaberete savršene poklone za objavu:
- Neka bude korisnim – Ne dajte svojim klijentima smeće koje ne žele;
- Uverite se da to neće biti preskupo – i dalje želite da zaradite novac od ove promocije;
- Neka bude malo – trebalo bi da stane u njihovu torbu i da se lako nosi;
- Uskršnje promocije koje ne smete propustiti podrazumevaju i učešće Vaše publike pa je animirajte na pravi način;
- Povežite se sa svojom temom – ako ovo radite za praznik, uverite se da se uklapa u godišnje doba.
Prodajte ograničene proizvode
Dajte svojim klijentima razlog „jednom u životu“ da kupuju u vašoj prodavnici. Ponudite ekskluzivne proizvode ograničenog izdanja koje neće moći da nabave nigde drugde. Stvaranje osećaja hitnosti tokom kupovine povećava verovatnoću da će potrošači obaviti kupovinu. Prodaja na mreži sa tajmerom za odbrojavanje je bila 9% bolja od istog proizvoda bez tajmera. Na primer, kompanija Mouth ima kutiju za uskršnje poklone koju ne možete dobiti u bilo koje drugo doba godine. Imaju lojalne kupce koji se vraćaju svake godine da kupe njihove proizvode ograničenog izdanja.
Održite anketu
Korišćenje društvenih medija za održavanje anketa je neprocenjivo za procenu kako se vaši potrošači osećaju. Oni su isplativi i podstiču vaše pratioce da se angažuju sa vašim sadržajem. Možete da uradite zabavnu anketu poput one ispod ili možete da napravite anketu specifično za svoje proizvode.
Donesi zeku
Uskrs je vreme kada mnoge porodice imaju za prioritet stvaranje uspomena koje će zauvek čuvati. Iskoristite priliku da dovedete više kupaca u svoju prodavnicu tako što ćete pozvati jednog od najprepoznatljivijih uskršnjih likova. To je kao kada za Novu godinu dovedete u firmu Deda Mraza, samo ovoga puta u njemu uživaju i odrasli. Možete iznajmiti kostim zečice i unajmiti ljubaznog zaposlenog da ga nosi u vašoj prodavnici. Ovo će omogućiti roditeljima da objavljuju fotografije na društvenim mrežama, što će opet privući kupce.
Komunicirajte sa kupcima
Kao i kod svake promocije, ne smete zaboraviti na svoje kupce. Iskoristite priliku da im pružite sve što možete kako bi vratili na pravi način.
Započnite SMS kampanju
Živimo u dobu u kojem skoro svako nosi mobilni telefon sa sobom gde god da ide. Kao marketinški stručnjaci, neophodno je da shvatimo njegov potencijal za naše kampanje. Iskoristite ovo i pošaljite Uskršnji popust direktno na telefone svojih kupaca putem SMS poruke.
Održavajte posebne rasprodaje
Promovisanje praznične prodaje može vam pomoći da dovedete nove kupce dok čistite stari inventar. Slično kao kod proizvoda „ograničenog izdanja“, postavljanje vremenskog ograničenja na ovu prodaju može stvoriti interesovanje kod kupaca. Ovo ih može podstaći da obave kupovinu ili u primeru u nastavku da nadograde svoju pretplatu. I to možete da uradite, a zatim ga promovišete na svojoj veb stranici, društvenim medijima i imejlovima.
Pošaljite e-poruku „Srećan Uskrs“.
Govoreći o imejlovima, ne možete zaboraviti na svoju listu e-pošte kada kreirate prazničnu kampanju. Neka vaši kupci znaju da razmišljate o njima tokom sezone. Slanje e-pošte jača vašu vezu sa vašim pretplatnicima, podseća vaše pretplatnike na vrednosti vašeg brenda, omogućava vam da podelite važne vesti (tj. radno vreme, proizvodi, promocije) i pokazuje zahvalnost svojim klijentima.

Zadržite mogućnosti za gamifikaciju
Uključivanje gejmifikacije u vaše poslovanje stvara nezaboravno iskustvo za vaše klijente. Najčešći način da se uključi gejmifikacija je korišćenje nagradnog točka, koji kupci okreću za popust. Možete koristiti prave nagradne točkove u prodavnici i na svojoj veb stranici. Korišćenje igara na sreću samo su neke Uskršnje promocije koje ne smete propustiti.